Mutlu bir ilişki için...

            
    Sevgi ya da aşk mutlu bir ilişki için tek başına yeterli olmaz. Mutlu aşk yoktur derler, onu sonra tartışırız; sevgi de her sorunu çözmeye yetmez. Onu seviyorum ama ....., bu cümleler ilişkileri günden güne çıkmaza sokar. Böyle açmazlara girmemek için kadının da erkeğin de yapması gereken şeyler var. İlişkimizi düzeltmek için neler yapabiliriz:
  • Destekleyin
           Erkekler annelerinin yüceltmelerine alışık olduklarından, çevreden de sürekli hadi aslanım yaparsın gazı aldıklarından sizden de bunu beklerler. Onu acımasızca eleştirmek,kendine olan güvenini zedelemek, yaptıklarına burun kıvırmak yerine; onu onaylayan, destek veren bir tutum takının. Yaptığı ufak bir şey de olsa beğendiğinizi açıkca söyleyin. Desteklenen erkek sizin için daha çok şey yapmaya başlar, uzlaşmaya daha yakındır.
  • Karşılaştırmayın
           İrem'in sevgilisi ona ... almış, sen bana birşey almıyorsun.Kadın kendini İrem'le mukayese edip,ben de bunlara layığım derken;erkek İrem'in sevgilisiyle karşılaştırıldığını düşünür. Ondan memnun olmadığınızı; İrem'in sevgilisi gibi birini istediğinizi zanneder. Bunu yapmak yerine istediğiniz gerçekten hediyeyse, geçen gün ne gördüm diyerek ona almasını istediğiniz şeyi söylemek daha akıllıcadır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder