H&M Kısa elbise seçenekleri


 Benim için yaz;deniz,güneş,tatil ve rahat kıyafetler demek.. Püfür püfür elbiseler,sandaletler ve şapkalarla rahatlığın mevsimi. Ben kısa elbiseleri daha çok seviyorum, uzun elbiselerin ince ve uzun kadınlarda iyi durduğunu, bizi ise daha kısa gösterdiğini düşünüyorum.
Kısa elbiselere bakarken H&M'deki modelleri çok beğendim. Bir arkadaşım aldığı için kumaşların iyi olduğunu biliyorum. Bazı modellerin kendinden sütyenli olması da büyük rahatlık. Bu elbiseyi özellikle çok beğendim,belindeki büzgüleri çok sevdim. Bunu sandaletle de dolgu topuk hasır bir ayakkabıyla da giyebiliriz.

  Bu kendinden sütyenli modellerden,üst kısmı güzel toparlamış. Boyuna bir fular yada kolyeyle hareket getirebilirsiniz. Baseni de örttüğü için bence ideal. Site online alışverişe açık değil ama yaz modelleriyle ilgili fikir edinebilir, sizin için en ideal kombini oluşturabilirsiniz. Hasır şapkalara ve benim çok sevdiğim onlu bileziklere de bir göz atın..

2 yorum:

  1. Cok guzeller cok zevklisiniz .Keske online satisi olsa. Ben de esime supriz yapmak isterdim ( aramizda kalsin).

    YanıtlaSil
  2. pembe elbise güzelmiş

    YanıtlaSil