Ruh ikizimi buldum..

  
   
   Çiftlerin ne kadar mutlu olduklarını belli etmek için söyledikleri şeylerden biri de ruh ikizimi buldum... O kadar mutluyuz ki beraber anlatamam, yıllarca onu aramışım,aynı şeylerden hoşlanıyoruz, aynı şeylere kızıyoruz,ne istediğimi söylemeden anlıyor,herşeyimiz aynı...


   
      Bunları dinlerken insan düşünmeden edemiyor; bir erkekle kadının ruh ikizi olma ihtimali bir zenciyle beyazın tek yumurta ikizi olması ihtimaline yakın bence..Birbirine yetiştirilme,alışkanlık,beklenti,güdü ve ihtiyaç olarak bu kadar uzak olan iki cins nasıl ikiz olsun? Bundan bir adım daha öteye gidersek benden bir tane daha bana pek ilginç gelmiyor hatta çekilmez bile olabilir..

     Çekimi yaratan farklılıklardır, eksik olanı tamamlama isteğidir ve gizemin çekiciliğidir... Sürekli aynı şeyleri düşünen insanlar belli bir zaman sonra konuşacak bir şey bulmakta zorlanırlar. Bütün zevkler aynı olursa bir süre sonra yapacak bir şey bulmak zor olur. İkisi de monotonluk hissetmeye başlarlar eninde sonunda..

     Herşeyin aynı olduğu yerde merak,heyecan ve tutku olmaz belki iyi bir arkadaşlık olabilir. Bu tekdüze şey aşktan çok uzak sakin ve güvenli bir ilişki gibi geliyor bana.. İnsanlar ömürlerini diğer yarılarını aramakla geçirirlermiş, bu diğer yarı bizden farklıdır ki bütün olalım. Ben deliysem o aklı başında, korkaksam cesur ve sakinsem tutkulu olacak ki dengeyi bulacağız.

      Aşk böyle bir şey...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder